Recenzja: Lakiery ONE COLOUR GRANITE &PEPPER i ONE COLOUR SAND | AllePaznockie

Hej ☺
Dziś recenzja lakierów od firmy AllePaznokcie.



ONE COLOUR GRANITE & PEPPER 04

Dostępny: >>TUTAJ<<<

Cena: 6,90zł

Kolor: morski

Pojemność: 8ml




OD PRODUCENTA:



MOJA OPINIA:

Bardzo piękny kolor, wyrazisty i nowoczesny. Ma w sobie drobinki przypominające pieprz. 
Bardzo szybko schnie, prawie od razu. Lecz pomalowana jedna warstwa przypomina "rozlaną farbę" zostawia takie ślady, ale po pomalowaniu drugą warstwą Jest już bardzo ładnie i efektownie. Jeśli chodzi o trzymanie się na paznokciach, to mi trzymał się 3 dni, ale wypróbowałam go również na innych paznokciach a dokładniej mojej koleżanki, której rozdwajają się paznokcie i odpryskiwał już na następny dzień. 
Jeśli ma ktoś zdrowe paznokcie to BARDZO POLECAM !




ONE COLOUR SAND 12

Dostępny: >>TUTAJ<<

Cena: 9,90zł

Kolor: Różowy

Pojemność: 10ml


OD PRODUCENTA:



SKŁAD: Butylacetat
Isoproplalkohol
Nitrocellulose
Ethylacetat

MOJA OPINIA:
Lakier w pełni spełnił moje oczekiwania. Bardzo ładnie się rozprowadza po paznokciu.
Pierwszy raz spotkałam się z pędzelkiem "One Step Maxi Brush" i powiem, że jestem pod wielkim wrażeniem - jest świetny i super rozprowadza lakier. Kolor bardzo ładny wpada troszkę w łososiowy. Producent zaleca 2 warstwy ale tutaj jedna w zupełności wystarczy ☺. 
Drobinki rzeczywiście wyglądają jak piasek, świetnie się prezentuje na paznokciach. Trzyma się około 3 dni (jedna warstwa). Dla mnie REWELACJA 
POLECAM!!!












1 komentarz:

  1. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2018 Testacja | blog testerski , Blogger