Recenzja: Lakiery od AllePaznokcie.pl - One Colour Pro 187 i 50 | AllePaznokcie

Hej dzisiaj recenzja lakierów One Colour Pro 187 i One Colour Pro 50 które otrzymałam od AllePaznokcie ze współpracy 

Nazwa: 187 One Colour Pro 
Dostępne: >>TUTAJ<<
Cena: 6,90zł 
Pojemność 15 ml

 




OD PRODUCENTA:



MOJA OPINIA
 Gdy malujemy dwie warstwy wysycha bardzo długo.
Ma piękny kolor - niebiesko-zielono-fioletowy.
Ma nowoczesny płaski pędzelek "One Step Maxi Brush" . 
Gdy pomaluje się nim na inny kolor pokrywa idealnie.
Na paznokciach trzyma się około 4 dni.
Gdy wyschnie jest lśniący i gładki

Moja ocena 4/5




-------------------------------------------------------------------------------------

 

Nazwa: 50 One Colour Pro Biały z drobinkami
Dostępne: >>TUTAJ<<
Cena: 6,90zł
Pojemność: 15ml

OD PRODUCENTA:


MOJA OPINIA:
Gdy malujemy pierwszą warstwę na paznokciach jest tylko przeźroczysty kolor.
Malując drugą warstwę pojawia się pojedynczy niebieski brokat i cienkie paseczki.
Ładnie wygląda na innym kolorze.
Schnie około 5 minut i trzyma się około 5 dni.

Moja ocena: 3/5

Na zdjęciu są 3 warstwy.





1 komentarz:

Copyright © 2018 Testacja | blog testerski , Blogger